I arboga...;D

Hej bloggen!!;)

Det var länge sedan, men jag har inte haft så mycket tid åt att blogga. Har haft jättemånga prov och inlämningar nu innan vinterlovet. Men jag kan berätta lite kort om vad som har hänt på sistone;
Den 13 december åkte jag ju till Tyskland med musikfördjupningen som vi gör varje vinter;P Det var jättekul och jag delade hytt med Hanna, Leila, Ylva och Lisa. Sen hade vi ju julavslutning där vi i mf fick uppträda lite, sen efter det fick vi våra betyg. Några dagar efter julavslutningen åkte jag upp till min mormor som bor i Arboga där jag är nu, åker hem imorgon;( Det var väl allt...
Men nu ska jag och Adisa äta pizza, men det kommer upp ett inlägg senare♥

Hej dåå, mirela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0