NYC imoooorgon babbbbyyy!!! ♥

IMORGON ÅKER MAN TILL NEW YOOOOOORK!!!! :D WOOOOHOOOOO!!!!!
JAG SATT IGÅR OCH KOLLADE PÅ BILJETTER (hade tråkigt..), SÅ JAG FRÅGADE MIN MAMMA PÅ SKOJ OM VI KAN ÅKA DIT (visste att hon skulle säga neeeej) MEEEEEEN ISTÄLLET HON BA; FINNS DET BILJETTER FÖR BRA PRIS? SÅ VI KOLLADE RUNT OCH HITTADE SÅ IMORGON SMÄLLER DET BEBBES! <3 BLEV ÖVERLYCKLIG NÄR MIN MAMMA BA; AA OK, IIIIHHH!!!! KOMMER VARA DÄR EN VECKA OCH SAMTIDIGT TRÄFFA MIN KUSIN SOM BOR I LAS VEGAS, HON ÅKER DÄRIFRÅN TILL NEW YORK MED SIN MAMMA!!!!! KOMMER BLI AAASKUUUUUL!!
FÅR SE OM MAN KAN BLOGGA DÄRIFRÅN, ANNARS SES VI 2012 MAJMUNI :)))))





min resväska jag ska ha med mig


syrran är redoooo!!






packat och klart ;))

många bilder, hehehehhehe
får se om jag skriver nått innan jag åker!!

/michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0