..

Sitter och kollar på tv nu, men ska snart gå och lägga mig;) Imorgon ska jag inte göra något speciellt, ska bara vara hemma tror jag så då kommer det upp flera inlägg. Michelle kommer ju hem från New York nu på torsdag så då ska jag träffa henne, LÄNGTAR!! <3
Men tänkte visa några bilder som jag och Michelle tog när vi var i Tyskland med musikfördjupningen:


HAHAHA jag i en affär i Tyskland


Michelle i ett provrum..


Det fanns ett lekrum för småbarn inne i båten, där brukade vi alltid vara hahahah;D


Jag i lekrummet


HAHAHA michelle..

Sen åt vi ju i MC:


HAHAHAHA i donken


Michelle


Michelle igen


Mee......


Min och michelles min ;D


Jag och michelle ♥


Jag;)


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kolla kinesen där bak ;D


Saknar dig min srcka <33

Det finns fler bilder men orkar inte ladda upp alla;)

God natt //mirela







Kommentarer
Postat av: michelle

saknar dig också srcka!! <3

men vi ses imorgon, efter jag har kommit hem hihi :D

2012-01-04 @ 16:36:34
Postat av: mirela

Aa hahaha;D det är bara du som kommenterar..;P

2012-01-04 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0