Stan med Hanna..

Hej bloggen!!

Hann inte blogga imorse för vaknade typ halv elva, åt, tog på mig och efter det åkte jag för att fixa en sak med pappa;) När jag kom hem åt jag jättesnabbt, sedan skulle jag träffa Hanna vid mb för att åka in till stan. Kom precis hem, köpte de där svartgråa jeansen och ett par svarta tunna strumpbyxor för bröllopet;P Lägger upp en bild på jeansen som jag köpte lite senare..
Hanna hjälpte mig att ta bild på dagens outfit i min svale, haha.

Dagens outfit:


Jeans - Kommer inte ihåg
Tröja (köpte igår) - Chelsea
Armband - Raglady
Scarf - Bling
Mössa - Raglady
Skor - Uggs


En drivbild..

 
Bättre bild på armbandet.. På armbandet står det "Carpe Diem" som betyder fånga dagen, haha.

 
My Uggs som har en knapp på sidan..


Hej dåå // mirela

Kommentarer
Postat av: michelle

söötnoos dååå'

jag har köpt jättemycket i new york, heheheheh

2012-01-03 @ 18:42:29
Postat av: mirela

Du e,hahaha;P <33 Ohhhh jag vill oxå...;D

2012-01-03 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0