god kväll..

God kväll alla mina kära läsare!! ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart dra och kolla på film med syrran;D Slutade runt 12 idag egentligen men hade hemspråk till ett och efter det så satt jag och några till i högstadiet lite till typ tre!  Sen när jag kom hem bytte jag om till myskläder och åt... Har inga läxor till imorgon som är jättebra;P men engelska läxförhöret idag gick faktiskt jättebra, var inte så svårt.. Imorgon ska jag, Delvin och en till tjej från åttan åka till Lundbybadet för att göra ett simprov. Skulle egentligen ha gjort det för länge sen när de andra också gjorde det, men har inte kunnat;P men nu ropar syrran, så bloggar mera imorgon efter skolan!


 
En bild på mig och Delvin från Kina när vi var där med musikfördjupningen!! ;D <3


Ses imorgon
// mirela ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Delvin

Omg... vilken gammal bild hahaha! <3

2012-01-26 @ 20:27:07
Postat av: mirela

Sv; HAHAHA omg aa!! ;D <33

2012-01-26 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0