God kväll!!! ♥

God kväll alla kära läsare!! ;)
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska snart dra mig mot soffan och sätta mig och kolla på Wallander, finns inget bättre på tv... Imorgon är det ju skola igen;P Börjar 09.00 och slutar 16.00, så bloggar då när jag kommer hem. Kanske lägger upp dagens outfit imorgon också;) Hoppas att det snöar imorgon så att man kan köra snöbollskrig i skolan haha ♥ Men ska gå och sätta mig framför tv;n nu.

Tänkte lägga ut en bild från sommaren 2011;D Jag var så brun gämfört med hur jag ser ut nu;((



LÄGNTAR till sommaren då jag och michelle ska åka till Turkiet tillsammans med våra familjer<33

Puss ///mirela ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0