LÄNGE SEN..

Hej alla fula läsare där ute!! haha skoja ba, men det va skitlängesen jag blogga;(
Har inte haft tid och inte vetat vad jag ska blogga om, men det har faktiskt varit skönt att inte behöva blogga på länge. Men nu sååå..... Sist jag blogga var ju innan jag åkte upp till Arboga för min kusins bröllop, då jag skrev att jag skulle blogga när jag kommit tillbaka (not) haha;P Glömde ta bilder också men strunt i, bröllopet ÄGDE iallafall;D

Just det, glömde berätta att jag klippte mig i fredags också. Mitt hår var jätte jätteslitet så det behövdes verkligen;) Kan visa före och efterbilder någon gång under veckan.
Men lägger upp ett inlägg lite senare också, hej dåå!!!




/// mirela



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0