med michelle;D <3

Tja bloggen!! ;)

Just nu är michelle här och vi kollar på balklänningar, skor och limousiner till balen HAHAHAHAHA;D Men vi har faktiskt hittat några snygga klänningar och skor.
Förut åkte jag till Frölunda torg med familjen och fick med mig några saker hem. När jag kom hem kollade jag på en film och senare ringde jag michelle så hon kom hit. Men nu ska vi dansa till den här sköna låten-->



Hann aldrig åka och träna förut, men det kommer det kommer broo..;P hihi
Just det... valde gymnasium förut också, det blev Jensengymnaiset på kungsportsplatsen- Ekonomi.

Här kommer några limousinbilder som vi har hittat HAHAHA;







Men nu ska vi dansa, så vi hörs imorgon// mirela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0