öppet hus igen..;P

Tjena bloggen!! ;) Allt bra??

Kom precis hem från skolan.. Elr asså nu sista lektionen skulle vi egentligen ha no, men vi åkte på någon konstig teater med våran lärare haha. Teatern var inte bra, man fatta ingenting... Men förut så hade vi ju håltimma (våran lärare var sjuk) och då passade navid på att gästblogga på våran blogg, HAHA;D
Men just nu sitter jag och pluggar till engelska läxförhöret som är imorgon och sedan halv sex ska jag träffa några tjejer för att åka på öppet hus hos Jensen. Har redan varit på ena Jensen men nu ska vi till den andra. Tror nog inte att jag hinner blogga när jag kommer hem för då ska jag äta, duscha och sedan kolla på Real-Barca matchen ♥ Så ni får ha det gött...

// mirela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0