Öppet hus..;)

Hej bloggen! ;)

Kunde tyvär inte blogga förens nu.. Vaknade runt åtta idag för att fixa mig och så, sedan gick jag till skolan. När jag precis skulle låsa dörren imorse så "råkade" jag slänga in mina nycklar i brevlådan HAHAHAHA (fail);D Och kom inte på det förrens jag kom till skolan och skulle öppna mitt skåp, så fick ha mina saker i michelles skåp ♥ Men vi hade ändå bara tre riktiga lektioner idag och böckerna till de hade jag i väskan, så jag hade tur där!!
Slutade runt tjugo över två och sedan så väntade jag på Michelle som va på hemspråk och hon slutade tre, så var tvungen att vänta på henne för annars kunde jag inte gå hem så vi gick hem till michelle efter skolan och gjorde halva matteläxan;P Sen så kom mamma och pappa hem tillsammans typ fem och då var det bara att äta snabbt och sedan träffa de andra på våran hållplats tjugo över fem för att gå på öppet hus. Senare precis när jag har gått ur hemmet så märker jag att jag har glömt min mobil, så fick SNABBT springa tillbaka och hämta den, haha döör;D Sen när jag hade hämtat mobilen så ringer shiba och frågar vart vi är och säger att spårvagn tio går snart. Så vi började springa och precis när vi hade gått över övergångsstället för att ta spårvagnen så åkte den HAHA;D Så jag och michelle fick ta en annan spårvagn till brunnsparken.
Aja, kom iallafall hem runt åtta.. Drottning Blanka var rätt bra faktiskt, funderar på att välja den nu;) Men Kunskapsgymnasiet kändes inte så bra hehe..

Men orkar inte blogga mera idag, är trött efter allt springande idag haha. Så bloggar mera imorgon när jag kommer hem från skolan.

Vad långt och rörigt inlägg det här blev, men bättre ett än inget;P

Hej dåå!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0