pizza med de bästa..♥

Tjena bloggen!! ;)

Idag var en helt vanlig skoldag, började åtta med svenska där vi gick igenom vad som skulle komma på nationellaprovet som är v.6. Efter svenskan hade vi idrott där vi spelade baskett och efter idrotten var det matte och sedan bamba. Efter bamba åkte jag, Delvin och några polska tjejer ifrån våran klass som inte kan så bra svenska till Lundbybadet för att göra simtestet, och vi alla klarade det;P haha Jippii.. Efter simtestet var jag och Delvin tvungna att åka tillbaka till skolan för att ha musikfördjupning där vi tog en våraffisch, och det värsta var att vi inte visste någonting om det så ni kan tänka er hur vi såg ut.. HAHA ;P Men efter skolan så kom jag hem och bytte om sedan gick jag, Michelle, Shiba, Daniella och Hanna ut för att äta pizza där uppe vid ICA;D <33 Asså jag skojar inte, speciellt jag, michelle och shiba är där nästan varje fredag. Vi träffar alltid folk där, så om ni vill träffa oss så kan ni ju komma förbi pizzerian någon fredag. Vi skulle verkligen uppskatta det..;P haha skoja, men kom förbi någon gång om ni vill?

Men iaf, kom hem runt åtta;) Sedan dess kollade jag bara på tv och tänkte att det var dags att göra ett inlägg.
Imorgon ska jag väl inte göra något speciellt.. elr JO just det, måste välja Gymnasium, sista dagen är den 1 februari;(( OHH så svårt.. Men jag vet att jag iallafall ska välja Jensengymnasiet på kungsportsplatsen, men vet bara inte om jag ska ta ekonomi eller handel, måste bestämma det imorgon..

Men orkar inte blogga mera nu, kanske lägger upp ett inlägg lite senare annars bloggar jag imorgon!!  





PUSS// mirelaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0